nedelja, 16. december 2012

Ko me inspirira #8

Če kdo še ni opazil, sem navdušena na Vladkinimi štampiljkami, ki jih uporabljam zelo pogosto. Trenutno je na strani Ustvarjalne skrinje v teku izziv Ko me inspirira #8, kjer je potrebno izdelati koledar.

Mene so objavljeni koledarčki naudušili. In tako sem se odločila, da izdelam enega tudi "for someone special", to je zase :-)

Uporabila sem Vladkin template koledar, ga nalepila na valovito lepenko (kot podstavek), dodala post it liste za pozabljive in okrasila z rožicami in metuljčki (punčkasto). Vsak mesec ima svojo barvo, listi se odtrgajo (sem prvič uporabila perforiran rez na Lidlovem rezalniku in je super).

Idejo sem dobila pri Tamari in tukaj, torej nisem bila posebno izvirna. Je pa vseeno narejeno z ljubeznijo :-)

punčkasto, tako kot mi je všeč :-)

Vladkin template koledar

vsak mesec ima svojo barvo
Ker sem totalno naudušena nad končnim izdelkom, bom gotovo naredila še kakšnega - za darilo :-)

Prijavljam še na izzive:
- #8 Challenge @ Anything but a Card
- #6 Anything but a Card @ Live and Love Crafts
- Anything Goes @ Bearly-Mine Challenges
- #89 Anything Goes @ Inspire Me Fridays
- Anything but a Card @ Delicious Doodles
- #104 Show Me @ Sassy Cheryl's Show Me Thursday Blog

- Holidays Gifts @ Splendiferous Creations



Hvala za obisk. Pa ne pozabite na pismo Božičku :-)

9 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lep koledarček, diši po pomladi.
Super.
Lep pozdrav Tamara:)

Andreja pravi ...

Lep in pisan koledarček si naredila; všeč :-))

Vladuška pravi ...

Lepo si se pocrkljala in prav je, da naredimo stvari tudi zase. Veseli in pisan je in tako se boš razveselila vsakič, ko ga boš pogledala. Sem zelo vesela, da so ti všeč moje štampiljke in da sem bila v pomoč s templatom za koledar :)

cotnob pravi ...

This is a fabulous calendar.
Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
Pauline
x

Sassy Cheryl pravi ...

What a FABULOUS calendar. It's beautiful!
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Shirley pravi ...

This is such a clever idea. I love the combination note pad with calendar.

Tina pravi ...

Keti, danes sem si vzela čas, da čisto v miru pogledam koledarčke... Všeč mi je kako barvitega in veselega si si izdelala! res je lep in všeč mi je, kako si posamezne mesece zalepila na okrasne izrezane kvadrate.

Elizabeth pravi ...

What a clever idea! Looks great! Thanks for joining us at the LLC challenge. Wishing you a crafty new year! Hugs, Elizabeth

Elizabeth pravi ...

What a clever idea! Looks great! Thanks for joining us at the LLC challenge. Wishing you a crafty new year! Hugs, Elizabeth