sobota, 6. december 2014

10 idej za novoletna darila

Dragi Božiček in Dedek Mraz,

letos sem se odločila, da namesto klasičnega pisma na spletu objavim izbor idej za čudovita darilca za prijatelje in bližnje. Seznam je zelo subjektiven, ker gre hkrati za stvari, ki bi se jih tudi jaz zelo razveselila pod novoletno smrečico.

Verjamem, da vam bo moj seznam (v naključnem vrstnem redu) pomagal pri polnjenju vaših malh :-)


1. BRLOGARKA (FB)
*** moj izbor so mini uhančki zvezdice in Himalaja komplet




*** moj izbor je broška 



3. MONSI (FB)
*** moj izbor sta lesena zapestnica in prstan, kombiniran s keramiko




4. 100% SUZI (FB)
*** moj izbor je  broška lisička iz pleksi stekla s čipko



5. BOLDB (FB)
*** moj izbor je obesek na verižici




6. FAIRYSTEP (FB)
*** moj izbor je model "PUCK"



7. Darilni bon za razvajanje ZANA (FB)
*** moj izbor so BARS in refleksna masaža



8. Unikatni nakit Alma (FB)
*** moj izbor je obesek za ključe z motivacijskim sporočilom



9. Darilni bon za ustvarjalne trgovine Rayher, Mavelu, Ustvarjalni dotik.




10. Za več idej pa lahko še vedno pokukate v katalog Čudežne dežele (FB).




Lepo je prejemati, še lepše dajati.
Veselo zavijanje daril vam želim.






2 komentarja:

HRANDICA pravi ...

Naredila si zelo lep izbor!Nekaj od tega bi si tudi sama z veseljem privoščila!

Ne-Ja pravi ...

Čudovit nabor daril si prirpavila - kar piši še dobrim možem, mogoče pa ti bodo kaj od tega prinesli :)