nedelja, 24. maj 2015

Diši po sivki

Pa sem naredila "končno" še nekaj vijola voščilnic (škoda da me inspiracija ni zadela kak teden nazaj, za izziv na Craft-alnici ampak kaj čmo, navdih ima svojo pot), z zalivalko in samokolnico. Poskušala sem jim dodati malo "patine".






Prijavljam na izzive:
- majska galerija @ Najlepši par
- #83 color challenge PURPLE @ Inkspirational

Potem sem naredila še eno brez sivke in sicer iz "ostankov" od mreže so se mi kar same od sebe nakazala take kjut male rožice.


Bodite v cvetju ;-)

10 komentarjev:

Dusi pravi ...

Všeč :)
Tale sivka kar kliče po ustvarjanju.
Še skoraj bolj pa so mi všeč rožice iz "ostankov".
Upam, da še kaj nastane iz te linije

*Urška* pravi ...

Prav vse so mi zelo,zelo všeč.Lepo si skombinirala prav vsako posebej.Tudi barvne kombinacije so super.
LP,Urška

Janja pravi ...

Lepi sta obe. Postavitev na prvi je krasna. Lp

Hali pravi ...

Lepi sta!

Ne-Ja pravi ...

CART 100 na uro! Domislica z ostanki od mreže za cvetove je svteovna :)

Cvetoči travnik pravi ...

Ja, ko človek ustvarja v vijolični barvi resnično najhitreje potegne na sivko. In vse tri voščilnice so simpatične, še "ostanki" so bili super uporabljeni. Lep pozdrav, Andreja V.

vilinke pravi ...

Zelo lepe voščilnice.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Dobro si uporabila tole samokolnico in zalivalko in oboje obogatila s cvetjem. Tudi tista za birmo je lepa.

Tina pravi ...

Jej, kako sta ljubki!

Tina Z. pravi ...

ljubki in čisto spomladanski!