sobota, 30. maj 2015

Novi uhančki

V petek zvečer smo se pri meni dobile čudežne ustvarjalne prijateljice. Izmenjale smo si uhančke, predvsem pa počvekale in se nasmejale, nekaj spile in pojedle. Bo treba ponoviti, smo bile precej soglasne!

Po abecedi, da ne bo špekuliranj o vrstnem redu: Alma, Duši, Jasmina, Keti in Renata.

Jaz sem pripravila nov model kvačkanih uhančkov - polžkov. Dobila jih je Renata. Jaz sem dobila par od Duši.

Seveda sem morala narediti še kak poseben kartonček zanje. Temna podlaga v kombinaciji z zelenjem in metuljčki. Baje je koralno oranžna nova roza. Morda pa res. Meni je veš!



Zdaj jih moram narediti še zase in za Duši, pa kakšne za Čudežno deželo :-)

Prijavljam jih na:
- #300 anything goes @ The Pink Elephant

3 komentarji:

Tina Z. pravi ...

uhani so tako cart in v kombinaciji s kartončkom ena sama čudovita celota.

Ne-Ja pravi ...

Čudoviti uhnački, ki prav pašejo na to ozadje. Verjamem, da ste se imela fajn - zato pa je pri nas deževalo :P.

Hali pravi ...

aaa kako lepo in lušno postavljeni na kartonček :-)