nedelja, 31. maj 2015

Unikatno ozadje

Tokrat sem se sama poigrala z ozadjem. Želela sem dobiti enak odtenek kot je mak, ki je osrednji motiv voščilnice.

Poigrala sem se z distress blazinicami (aged mahagony in barn door), štampiljkami za ozadje, cefralnikom, MD okvirjem in Spelbindersovim makom v negativu, s povzdignjenimi cveti na 3D blazinicah, vse skupaj na Anita's kvadratni osnovi.




Z objavo lovim zadnje minutke za majski izziv pri Ustvarjalnem dotiku (tema:Unikatno ozadje)

Samo ozadje, ki sem ga na koncu skoraj popolnoma prekrila, pa je izgledalo takole.


Na koncu samo še en lep pozdrav želim vsem, ki zaidejo na mojo stran.

9 komentarjev:

Stampiljke pravi ...

Zelo m je všeč tole packasto ozadje in res se ga pri sestavljeni čestitki ne vidi veliko. Si pa naredila zanimiv osrednji del z makom :) Všeč! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

Andreja pravi ...

Zelo je lepa. Maki so čudoviti :-))

Dusi pravi ...

Super čestitka.
Ozadja je pa skoraj škoda, da si ga toliko skrila.
Ampak važna je celota in to ti je uspelo.

oldpunca pravi ...

Same čudovite izdelke si pokazala v zadnjih objavah. Uhančki, škatlica presenečenja in čestitka z unikatnim ozadjem so me popolnoma navdušili. :-))

Tina Z. pravi ...

toliko zanimivih tehnik in na koncu zelo lepa celota!

Adrijana Knez pravi ...

Naredila si super unikatno ozadje in voščilnica kot celota je zelo lepa.
Pozdravček, Jana

Ne-Ja pravi ...

Tvoje unikanto ozadje je zakon. Saj ne da voščilnica kaj zaostaja, mi je všeč že sam koncept :)

Janja pravi ...

Krasno ozadje in lepo sestavljena voščilnica. Lp

Vladuška pravi ...

Zelo lepe stvari si ustavrila v času, ko sem se sama potepala.