četrtek, 14. maj 2015

Sezona porok

Očitno je sezona porok. Tukaj pokažem nekaj posebnih izvedb in nekaj klasičnih.

Voščilnice s srčkom iz rožic in napisom za vedno sem ustvarila po že uporabljeni postavitvi. V notranjosti sem dodala prostor za posvetilo, ki je hkrati žepek za denarno darilce. Namenjene so dobrodelnemu natečaju v Sizzix skupini na FB, ki se izvaja v sodelovanju z Rayherjem.



Nastala je še ena voščilnica kuverta za sobotno poroko. V roza, z orhidejami.





In pa še ena tridelna v modri, z morskim pridihom.





Na vseh sem uporabila tudi nepogrešljive šablone Najlepši par, zato jih prijavljam v majsko galerijo.

Imejte se radi.

10 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Vse so lepe, nežne, skratka čudovite. Tudi poročna-morska mi je zelo všeč.
Lep pozdrav, Andreja V.

Hali pravi ...

krasne so, prav vse. Nežne, kot je nežna ljubezen...

Tina Z. pravi ...

kako so lepe, vsaka posebej je romantična, tale jadrnica s srčki pa je taaako prikupna, da joj.-

Andreja pravi ...

Keti, prav vse so čudovite! Prvi kmpl. je zelo lepo preprost, orhidejo si čudovito osenčila in morska je prava lepotička :-))

oldpunca pravi ...

Vse so zelo lepe in nežne, kot ljubezen. :-)

vilinke pravi ...

Vsaka je na svoj način nekaj posebnega,meni osebno je najbolj v oči padla ona z orhidejami.
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne
s pridihom cvetja
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Pri tebi pa je res bilo srčkasto in cvetoče v ustavrjalnici :) Lepo si ustvarjala.

Tina pravi ...

Vse so mi izjemno lepe!...in vesela sem, da je na njih tudi Najlepši par :-).

Ne-Ja pravi ...

Noro dober nabor poročnih voščilnic! Ena je lepša od druge in všeč so mi tudi zato ker niso klasične :)