petek, 31. julij 2015

Okvirček - z maki

" I cannot even imagine where I would be today were it not for that handful of friends who have given me a heart full of joy. Let's face it, friends make life a lot more fun."
Charles R. Swindoll


Za tole šablono MemoryBox maki pa je lahko kriva samo Duši. Kaj mi je drugega preostalo kot, da vzamem pod pod noge in jo grem iskat v Rayher, še svežo iz nove zaloge. 

V bistvu je bila mišljena zanjo, pa mislim, da jo bom kar obdržala pri sebi in jo kdaj posodila tudi njej ;-)

Na hitro sem bolj po naključno kot s kakšnim izdelanim načrtom v košarico vrgla še lesene štampiljke - male črke od Papermania, ki so me čisto navdušile. 

In nastala sta nova okvirčka, bolj damska, z malo nostalgičnim pridihom. 





Okvirčka prijavljam v/na:
- julijsko galerijo Najlepši par (pikapolonice)
- #257 anything goes @ 4 Crafty Chicks

Zdaj mi pa preostane samo, da se veselim sončka po nekaj deževnih dneh in še kaj novega ustvarim čez vikend. Pozdravček in hvala za obisk!

8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole so pa fantastične šablone in krasno ozadje. Hi hi hi...tudi jaz bi jih zadržala...pametna punca. čao

Zvonka pravi ...

Še dobro, da si nabavila ta mak, krasni sliki sta nastali.

Helena pravi ...

Simpatični slikici in cvetovi maka so prekrasni.

Tamie pravi ...

This is simply awesome! I love this layout for the picture frames. I must try something like this. Thank you for sharing with us at 4 Crafty Chicks Anything Goes Challenge

Tamie DT

Tina Z. pravi ...

čudoviti sliki, krasna ozadja in pomenljive misli.

Vladuška pravi ...

Krasno sta izpadla tele okvirčka s čudovitimi maki in napisi lepo pašejo zraven.

Tina pravi ...

Jej, kako čudoviti sta!

Ne-Ja pravi ...

Svetovni voščilnici sploh tista s pikami se mi dopade, ker je v ozadju tekst in deluje potem tako bolj skrivnostno. Verjamem, da boš obdražala šablonico zase, saj so cvetovi zelo lepi ;).