nedelja, 18. oktober 2015

Hvalaaaa vsem

"Two persons cannot long be friends if they cannot forgive each other's little failings."
Jean de la Bruyere


HVALA vam za poslane voščilnice in lepe želje ob rojstnem dnevu. Vsaka zase je posebna in čudovita.

Takole izgledajo na kupčku.


Kolk je fino, če imaš ustvarjalne prijateljice. Poleg voščilnic sem namreč dobila še nekaj "uporabnih" daril iz pod rok slovenskih umetnic (Brlogarka, Unikatni nakit Alma, Dusi ustvarja in Mojca).


Upam, da mi oprostite, ker sem šele danes uspela opraviti izbor in razglasitev prejemnice bonbončka. Sem le eno leto starejša in očitno se to pozna na vseh področjih ;-)

Ta-daaaa. 
Bonbonček dobi ZVONKA.


Hvalaaa še enkrat tebi in vsem drugim, ki ste si vzele čas in mi poslale vaše unikate. Javi se mi na mejl z naslovom.

Lepo nedeljo vam želim, jaz se danes med drugim ukvarjam tudi z enim luštnim naročilom za rojstvo.

10 komentarjev:

Dusi pravi ...

Lujštno si se tole spomnila in super je videt vse te unikate na kupu.

Valerija pravi ...

Čestitke Zvonka!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Zvonki.čao

Zvonka pravi ...

Vauuu, jaz srečnica. Vesela, vesela....hvala.
Je pa res fino dobiti toliko unikatnih voščilnic.
Te bom kopirala decembra. Lp

oldpunca pravi ...

Zelo lepe voščilnice in darilca si prejela. Vidim, da se tudi moja prav fajn počuti v prelepi družbi. :-)) Ne sekiraj se zaradi dodane številke. Vse je v glavi. :-)) Čestitke Zvonki za srečo pri žrebu!

Vladuška pravi ...

Kakšen čudovit šopek voščilnic in daril. In čestitke Zvonki.

Ne-Ja pravi ...

Čudovito je videti toliko fantastičnih voščilnic na kupu, čeprav meni nekaj manjka.... se ti oglasim po mailu.

Čestitke zvonki!

Klara pravi ...

Res lep kupček krasnih izdelkov. Čestitke Zvonki. :-)

Hiška iz papirja pravi ...

Lepa presenečenja so te pričakala v poštnem nabiralniku :) Čestitke Zvonki!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vse najboljše Keti z zamudo, a iz srca
vse dobro
Tamaraa