sobota, 10. oktober 2015

Ko me inspirira jesensko listje

"Autumn is a second spring when every leaf is a flower."
Albert Camus


Čaj pri Duši ustvarja. Debata o vsem mogočem. Moje tarnanje, da sem ugotovila, da nimam nobene pametne šablone listov za jesensko tematiko. In ne bodi len, Duši privleče iz predala še original zapakirano šablono malih listov. Kaj bi jaz brez nje!

Zasveti žarnica. Narediti bo treba jesenski venček. Zdaj pa samo še po inspiracijo na Pinterest in rezultat je tole.




Na četrtkovi predstavitvi v Rayherju v Ljubljani sem v živo spet srečala nekaj "novih" punc in nekaj "starih" znank, izvedela nekaj novih Tininih trikov in seveda nabavila nekaj malenkosti za moj kotiček, med drugim tudi šablono venčka, tako da bom zagotovo naredila še kakšno podobno izvedbo. Ker me je packanje z distressi čist prevzelo, sem si namreč naredila en zajeten kupček jesenskega listja "na zalogo".

Voščilnico prijavljam na:
- Ko me inspirira #41 jesensko listje @ Vladka in Tina
- oktobrska galerija @Najlepši par (uporabila sem štampiljke Najlepši par za venček in napis)
- #3 Autumn Color Palette @ The Crafty Addicts


-#282 anything Goes @ Craft Your Passion
- #332 Autumn @ C.R.A.F.T Challenge

Deževen pozdravček.



29 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

In kdo si upa trdit, da babji čveki niso koristni.???..če tega ne bi bilo, mi danes ne bi uživali v tvoji jeseni. čao

Nataša pravi ...

Zelo je lepa. Listki so mi zelo všeč.
Me pa zanima iz katerega kompleta je tagec. Najlepša hvala.
Lepo soboto.

Mojca pravi ...

Kaksne lepe jesenske barve. Lp

Helena pravi ...

Prijatelji so res neprecenljivi.
Krasna voščilnica v toplih barvah.

Keti's Projects pravi ...

tag je iz My Favorite Things Blueprints #20, malo skrajšan

vilinke pravi ...

Zelo lepa in elegantna,full mi je všeč.
LP Vilinke

Dusi pravi ...

Le kaj bi ti brez mene :)
Vesela še pa še, da si tako dobro uporabila moje mini šablonce.
Voščilnica je čudovita.

Nella pravi ...

Zelo lepa.

Maja pravi ...

Čudovita je!

Ondinijana pravi ...

Predivna je!

Vladuška pravi ...

Venčki so moja strast in tako rada jih izdelujem kot tudi pogeldam pri drugih in tale tvoj je nadve čudovit. Lepi sta tudi fotografiji.

Klara pravi ...

Zelo lep venček si naredila. Všeč mi je kompozicija. :)

oldpunca pravi ...

Le kaj bi ti brez Dusi! :-))) Krasen venček si naredila in ga lepo okrasila. Barvanje je kot droga. Kmalu postaneš odvisnik. :-))
Po blogih berem, kako fajn ste se imele na Tinini predstavitvi in vedno bolj mi je žal, da nisem mogla priti...

moi pravi ...

Prekrasen venček in zelo lepa inspiracija.

Tina Z. pravi ...

kako krasen venček, pa te rožice so tako lepe ...

Hali pravi ...

Kaj ni najlepše klepetanje ob čaju in debati o ustvarjanju. Krasen venček je nastal!

Fikreta pravi ...

Your card is gorgeous !
Thank you for joining us at Craft your passion !
Good Luck and hope to see you again.

Unknown pravi ...

Wow, this is beautiful;. Simple, but so elegant. Thank you for joining our challenge at Craft Your Passion. Best of luck to you. We would love to see you again.
~ Bonnie DT

Tina pravi ...

Keti...vedno te je lepo videti...občudovati tvoje mojstrovine pa tudi :-) Tale je čisto svetovna!

Janja pravi ...

Ustvarjalna druženja so vedno tako uspešna. Voščilnica je krasno sestavljena. Lp

Terri's Cards N More pravi ...

Beautiful fall wreath card. Love the distress ink on the leaves. Very colorful. Thanks for joining the Crafty Addicts challenge.

MagsB pravi ...

What an exquisite card, the wreath is so delicate and beautiful! Thanks for joining in at CRAFT Challenge.

love Mags B x

Ne-Ja pravi ...

Waw, tole pa je vencek, da ga vikas- fenomenalen je! Super produktivno "stimanje vremena" se je res obrestovalo ;-)

Valentina B pravi ...

Navdušena in očarana! :)
Kako lepo inspiracijo nam daje jesen in te čudovite barve. :) Venčki so moja šibka točka, saj me vsakič znova popolnoma očarajo.
In tvoj je res nekaj posebnega. ;)
Najlepše je imeti prijatelje, ki so kot sonce v deževnem dnevu. :)

Andreja pravi ...

ooo Keti, kako je lepa! Krasen venček si izdelala :-))

Renata pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Cvet lepo poživi venček, ptiček pa še dodatno pikica i. Embosirano ozadje, krasno zaokroži osrednji del.

SaraS pravi ...

O, teli listki so pa res lepi in še lepši so, ker si jih tako lepo osenčila. Katarina, venček je čudovit in tale rožica ga res naredi posebnega. :)

Anonimni pravi ...

Hi, Love this gorgeous project !! All the embellishments are perfect as well. Thank you for joining us at The Crafty Addicts Good luck. Hope to see you again for our next challenge.

Abbie ( Co Owner)

Where The HeART Is
Our Crafty Corner

Hiška iz papirja pravi ...

Vidve z Duši sta res dobra kombinacija, vama kar malo zavidam, ker živita tako blizu skupaj, da se lahko hitro dobita na čaju in ustvarjanju :)) Tale venček na "lesenem" ozadju je fanastičen! ♥