nedelja, 6. december 2015

Miklavž

"Yesterday's the past, tomorrow's the future, but today is a gift. That's why it's called the present."
Bil Keane


Letos imam prav posebno stranko. Sam Miklavž me je prosil, če mu pomagam zaviti darila. Pa sem mu predstavila eno od mojih idej in je bil navdušen.

V naši potrošniški družbi včasih pozabimo kaj je res pomembno. Doma izdelano darilo. Premislek o tem, kaj bi obdarjencu res nekaj pomenilo. Druženje. Čas zase in za prijatelje.



Za najožje sodelavce v službi je Miklavž pri meni naročil takšne kupončke.


Za domače pa vstopnice za predstavo. Malo smeha nam ne more škoditi, a ne?



A vi tudi kdaj uporabite kaj takšnega za darila? Jaz si včasih že skozi leto zapišem kakšno idejo v zvezek, da nisem potem v stiski, kaj podariti. Vsebino kupončka namreč prilagodim priložnosti in seveda prejemniku.

Ker sem uporabila štampiljke Najlepši par in šablono pentljice, še na hitro prijavim v decembrsko galerijo Najlepši par in vas skrajno lepo pozdravim, pa grem še enkrat preverit, če je morda Miklavž tudi zame kaj pustil.


10 komentarjev:

Valerija pravi ...

Super ideje za darila in krasna izvedba.

Papirnate radosti pravi ...

Izvirno darilo in izvirna embalaža. Zelo si se potrudila <3

Danica pravi ...

Res si naredila izvirna darila.

oldpunca pravi ...

Zelo pridna Miklavževa pomočnica si bila. Čudovita drobna darilca vedno narišejo nasmešek na ustnice. :-) Gotovo je tudi zate kakšno darilce. :-))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Glede na to, da si tako pridno poskrbela za vse druge, se ni za bati, da te je izpustil. čao

Helena pravi ...

Ah, prav gotovo je tudi Miklavž zate kaj nastavil.
Krasna darila in zelo zanimiva embalaža.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako domiselno, super pomočnica si bila, mislim, da te bo priporočil še Božičku in Dedku Mrazu
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Super je tole in res uporabno čez celo leto.

Hali pravi ...

bravo, čudovita ideja in izvedba- pa še tale nožek za kuverto je pri hiši he he he

Tina pravi ...

Waw, kako pridna pomočnica si bila!!! Prekrasno vse...od ideje, izvedbe in pa zapisovanja med letom!