petek, 25. marec 2016

Pobarvanka za odrasle

"The best colour in the whole world is the one that looks good on you." 
— Coco Chanel


Pa sem tudi jaz podlegla. Pobarvanki za odrasle. Kot prvo sem si podarila Secret Garden od Johanne Basford. Naročila sem tudi komplet novih barvic, ki še niso prišle, zato sem zdaj "matram" z barvicami z omejenimi barvnimi odtenki, ki sem jih že imela doma (čisto navadne Staedtler barvice Noris Club ABS 24/1 in Createla akvarelne barvice 12/1).

Ne vem, če je katera še poizkusila ampak meni je všeč.

Takole sem okrasilo prvo stran.



Lotila sem še nekaj stvari in barvala. Odlična terapija za moje trenutno počutje je tole dodajanje barve praznim listom. Zdaj morda tudi bolj jasno, zakaj ni "toliko" novih objav z moje strani zadnje čase.

Menda je v življenju tako, da je določen čas za vsako stvar...jaz trenutno poskušam uživat v vsakem trenutku, pa če tudi ni 100% produktivno.

Še nekaj fotografij pobarvanke, več pa na moji FB strani.





V bistvu ugotavljam, da razen prve strani še nič ni dokončano ampak kot bi rekla Dede Willingham "You are the boss of your colouring book!".

Naj vam zaželim še skrajno lepe velikončne praznike in sončen vikend! Hvala, da ste.

9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Tole pa zelo lepo zgelad, pa čeprav barvaš z navadnimi barvicami. Super!

Cvetoči travnik pravi ...

Odlično, lepo in barvito in je fino, da uživaš in te zabava. Uživaj še naprej:)) Lepe praznike in pozdravček, Andreja V.

vilinke pravi ...

Ta ideja s pobarvanko pa mi je všeč,bom si mogoče še jaz omislila kakšno da začnem prakticirati senčenje.
LP Vilinke

Damjana pravi ...

Uau, zares čudovito barvanje in senčenje. Tako realistično. Moj poklon.

Andreja pravi ...

Že dolgo jih opazujem tele krasne terapevtske knjige za barvanje, ampak ne zase, za mojo nečakinjo :-)) Res so mi všeč ...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna knjigica
in lepo si jo pobarvala
veselo veliko noč
Tamara

oldpunca pravi ...

Uf, sreč azame, da bolj malo šnofam po trgovinah. Upam, da me ne premami. :-) Čudovito si barvala. Uživaj v tem, kar počneš in kar te trenutno navdihuje! Pa lepe praznike. :-)

Tina Z. pravi ...

kako lepo barvaš, si pravi profi, čeprav z navadnimi barvicami, kaj šele bo, ko dobiš te fensi ... vidiš, sem že začela premišljavati, da mogoče tudi jaz rabim kakšne nove barvice - no, bom šla najprej malo pogledati, kaj že imam po predalih ...

Jasmina pravi ...

Lepo,lepo. Še posebej čarobno vzdušje si ustvarila s črno barvo in rumenimi zvezdicami.