četrtek, 28. april 2016

Vse najboljše z vrtnicami

“It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.” 
― Antoine de Saint-Exupéry, The Little Prince


Spet sem se igrala s skicami. Zadnje čase so mi "nekakšen" izziv in na koncu se običajno zelo zadovoljna s postavitvijo, da ni vedno "ista".

Tokrat rdeče-natur kombinacija, z vrtnicami (hvala Duši), za 70.letnico.



p.s. Sedemdesetka še ni prilepljena, ker moram preveriti, da nisem falila ;-) Saj poznate, vse tipi topi, potem pa napačna številka ali ime. Been there, done that. So never again (hopefully).



Tokrat sem uporabila MFT skico 278, z rahlo "korekcijo" in Blueprints #20.

Pikčasto voščilnico prijavljam:
- v aprilsko galerijo @Najlepši par
- PINspirational Challenge #164 (for mother, roses, old school natural look)
- #125 Add a Banner @ Crafting for all seasons

Pozdravček in hvala za obisk!

17 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, ta vrtnica je pa res zelo lepa. Škoda, da človek ne more imeti vsega, kar mu je všeč.
Lepo voščilnico si naredila.

Cvetoči travnik pravi ...

Dobr si se "ujela" s skico in naredila lepo voščilnico. Te vrtnice so res čudovite. Kar se pa številke tiče pa le popazi, že tako se vse hitro odvija:) Lep pozdrav, Andreja

Keti's Projects pravi ...

Jaz si "včasih" kaj sposodim od Duši in obratno in takoj lažje za denarnico ;-)

Zvonka pravi ...

Vauu, tale je pa meni enkratna. Prav vse mi je všeč, od pikastega papirja, vrtnice, ograje do metuljčkov.

Renata pravi ...

Zelo lepa.

Damjana pravi ...

Oh, vrtnica je res prečudovita. Lepo si uporabila vse šablone in jih super skombinirala v prelepo voščilnico.

Jasmina pravi ...

Zelo je lepa od zunaj in od znotraj. Tele vrtnice so čudovite.

Papirnate radosti pravi ...

Fajn ti grejo tele skice in ja tale vrtnica je mega dober nakup ;)

helena pravi ...

Lepa je in pikasto ozadje je tako simpatično.

Tina Z. pravi ...

Kako super si interpretirala skico, prekrasni motivi.

Helena pravi ...

Ja, bolje je 2x preveriti, kako je z letnicami :)
Čudovita je in zelo lepo sestavljena z vsemi dodatki.

vilinke pravi ...

Zelo zelo lepa.všeč mi je šablona vrtnice na ograji in seveda kako si jo sestavila...
LP Vilinke

Dusi pravi ...

Super je. A ves, da je jaz se vedno nisem sprobala. Vsec mi je barvna kombinacija. Cisto po mojem okusu

Tina pravi ...

Prekrasna je!

Maike from Maikreations pravi ...

Such a pretty card! Thank you for joining our newest challenge over at the PINspirational Challenge blog ;o) Happy crafting,
Maike

Shawna pravi ...

What a wonderful card! Your polka dotted backdrop is very unique compared to a blue sky on your scene. Great card and composition too.. thank you so much for joining us at PINSPIRATIONAL

Deanne Saunders pravi ...

Sweet card!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper