torek, 24. maj 2016

Igranje z distressi - knjižno kazalo

“Somewhere over the rainbow, skies are blue, and the dreams that you dare to dream really do come true.” 
― E.Y. Harburg

Voščilnico sem pokazala v prejšnji objavi. Z enako tehniko (razen, da sem barvo na akvarelni papir tukaj nanesla direktno z blazinicami, kar ima za posledico bistveno bolj intenzivne barve in uporabila drugo štampiljko za ozdaje) sem naredila še eno mavrično knjižno kazalo. 

Preprosto.





Prijavljam:
- na #160 izziv CRAFT-alnice (spet sem uporabila 2x po 3 distress blazinice ampak se nisem mogla ustavit)
- #313 anything goes @ Craft Your Passion

Tole tehniko bom zagotovo v bolj "umirjenih" barvnih kombinacijah še uporabila za ozadje.

Če mi ne bi kronično primanjkovalo časa bi dejansko naredila še kakšno izvedbo v 3 barvah ampak to je to. Ne bodite prestroge z mano ;-) 

14 komentarjev:

Dusi pravi ...

Mmmmm.... všeč, zelo všeč <3

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo mi je všeč
lp Tamara

Valerija pravi ...

Krasne barve! Lušno knjižno kazalo si naredila.

Tina Z. pravi ...

o, tole je pa paša za oči, prekrasne barve, pa še kazalo je, popolno.

Vladuška pravi ...

Krasno mavrično knjižno kazalo.

Hali pravi ...

uu krasne barve!

Janja pravi ...

Zelo lepo. Lp

Patricia Alvarez pravi ...

Great bookmark! So colorful!!! Thanks for sharing with us over Craft Your Passion. Good luck!!! Patricia

Andreja pravi ...

Zelo lepo barvito knjižno kazalo :-)) Krasno si uporabila Distresse.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Damjana pravi ...

Zelo lepo kazalo. Čudovite mavrične barve.

N-Eva pravi ...

Zelo lepo posenčena kazala.Hvala, da se igraš z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

Michelle pravi ...

Wow this makes fun to read a book. Lovely with the rainbowcolours.
Thanks for playing with us at Craft your Passion.
Good luck, Michelle (DT)

Tanja E. pravi ...

Krasno si skombinirala Distresse, odlično kazalo, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

Goga pravi ...

Preprosto, a čudovito.
Hvala še trejič in pozdravček iz Craft-alnice. Lili