petek, 13. maj 2016

Prvo sveto obhajilo

“Anyone who thinks sitting in church can make you a Christian must also think that sitting in a garage can make you a car.” 
― Garrison Keillor


Tokrat sem bila brez prave ideje. Verski motivi mi nekako ne ležijo. Ampak na koncu sem pa precej zadovoljna. Naredila sem dve voščilnici za isto prejemnico.

Tale je prva, po skici MFT - Sketch #280.




Voščilnico prijavljam:
- Wednesday Sketch Challenge - Sketch 280 @MFT

- majska galerija Najlepši par
- #65 anything goes @ Scrapping4fun
- #311 anything Goes @ Craft Your Passion

Ta vikend me čaka kar nekaj naročil tako da upam, da mi uspe nadoknaditi blogovsko odsotnost ta teden, tako v obiskih in komentarjih kot tudi v objavah.

Menda bo slabo vreme in bom lahko zaprta v ustvarjalni sobici.

Kakorkoli že, lep vikend vam želim in hvala za obisk!



14 komentarjev:

Sapfina (Barbara) pravi ...

Včasih je res potrebno čisto malo tematskega in je učinek še večji, kot da bi nizala en simbol na drugega ... Zelo lepa voščilnica je!

Cvetoči travnik pravi ...

Kataraina, super si naredila po skici in nastala je lepa in barvita voščilnica. Želim ti ustvarjalen vikend - dež bo:) tako da boš imela čas :))) Lep pozdrav, Andreja

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the embossing
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Hugs
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Janja pravi ...

Lepa je. Lp

Damjana pravi ...

Čudovita je. Ko že misliš, da ne bo šlo, pa se na koncu super izide.

Klara pravi ...

Prav lepa voščilnica je nastala kljub pomanjkanju idej!

Renata pravi ...

Lepo si se držala skice, voščilnica je zelo lepa.

Helena pravi ...

Dobro si se znašla, četudi ti tovrstni motivi ne ležijo. Všeč mi je.

vilinke pravi ...

Skico si dobro uporabila in naredila nežno in elegantno voščilnico.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Dobro si se znašla in nastala je zelo lepa voščilnica. Všeč mi je embosirano ozadje.

Tina Z. pravi ...

najprej - res svetovni citat, sem se prav nasmejala :))))
in krasna kombinacija z ozadjem ...

Dusi pravi ...

Lepo, drugačno.
Všeč mi je, da se nisi prepustila klasikam in šla svojo pot.
BTW... lep papir ;)

Jasmina pravi ...

Lepo si jo postavila in spet izbrala lepe barve.

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila :-))
Hvala, ker se igraš z nami pri Scrapping4Fun. Pridi spet!