nedelja, 15. maj 2016

Vrtnice

“It has been said, 'time heals all wounds.' I do not agree. The wounds remain. In time, the mind, protecting its sanity, covers them with scar tissue and the pain lessens. But it is never gone.” 
― Rose Fitzgerald Kennedy


Evo, tole je ena klasika. Z vrtnicami, primerno tudi za gospe ali pa gospodične. Malo sem se poigrala s pavs papirjem, da sem "ubila" vzorček papirja, dodala samo še satenast trakec in napis. Te Marianne Design vrtnice so namreč čudovite in ne rabijo dosti drugih dodatkov. Vsaj na mojem stilu voščilnic ne.



Prijavljam jo:
- majsko galerijo Najlepši par
- MFT Sketch Challenge #280 (uporabila sem Blueprints 20 in 15)

Vikend je čisto prehitro minil. A bi še kdo rabil dodaten dan med soboto in nedeljo? Naj vam delovni teden hitro mine, jaz se že veselim vikenda ;-)

13 komentarjev:

Damjana pravi ...

Čudovita vrtnica je in res ne rabi veliko dodatnega materiala ob sebi. Lepo si jo umestila v svojo voščilnico. Vsekakor bi mi dodatni dan prav prišel, saj me konec tedna čaka podaljšan delovni vikend.

Tina Z. pravi ...

o, prekrasno si tole naredila, vrtnice res fantastične, pa tale obroba tudi.

oldpunca pravi ...

Takšen stil je tudi meni med najljubšimi. :-) Čudovito voščilnico si ustvarila. Vrtnica je prelepa.

Judy Woodland pravi ...

That rose is just so lovely, and I love your design. Great take on the challenge, thanks so much for playing along this week at Just Us Girls!!

Dusi pravi ...

Super! Taka šik voščilnica!
Kako dobra finta, da čisto cel vzorčast papir prekriješ s pavsom.

Bobby pravi ...

The rose is beautiful and I love the border on your patterned paper. Thanks for sharing your card at Just Us Girls this week.

Helena pravi ...

Vrtnica je zares dovolj bogata, da voščilnica ne potrebuje več drugih dodatkov. Všeč mi je, ker si uporabila tudi paus papir in malo zakrila izrazit vzorec.

Jasmina pravi ...

Prekrasna je, poudari lepoto vrtnice.

Vladuška pravi ...

Klasika je zmeraj dobra stvar in tale tvoja je zelo lepo izpadla.

Hali pravi ...

Res ne rabijo, čudovita voščilnica!

Janja pravi ...

Kako domiselno si prekrila potiskan papir. Voščilnica je zelo lepa. Lp

vilinke pravi ...

Se popolnoma strinjam s tabo ni potrebe po dodatnem okraševanju. Takšna kot je je popolna.
LP Vilinke

Natasa pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila! Lepo si vse pokombinirala v krasno celoto. Zelo lepa vrtnica je in lepo pride do izraza.