nedelja, 18. september 2016

Pile it On #117 - Autumn (jesenska poroka)

Photobucket

Čas je za nov izziv pri Pile it On. Tokrat je tema "jesen" - jesenske barve in/ali jesenski motiv. 


Jaz sem se odločila za jesenske barve. Preizkusila sem tudi nove igračke: rezalno šablono SugarPea Design Birthday Journal Card in Misti in nad obema navdušena. Odtisovanje napisov še nikoli ni bilo tako nestresno. Odtisneš, ni ok? Ni problema. Odtisneš še enkrat/dvakrat... Luštna igračka, ki ni nujno potrebna, je pa super in je zdaj stalno na moji mizi. Za oboje je "kriva" Tamara - Tame's world. 

Poročne voščilnice s "postrani" torto. Minimalistično. Tukaj pokažem dve. Več barvnih kombinacij pa na moji FB strani. Se sploh ne morem odločit, katera mi je najbolj všeč.


Lepotička v čokoladno rjavih barvah se mi zdi perfect za jesensko poroko. Tako elegantna mi deluje, s tem rahlo svetlečim rjavim pearl papirjem.


Elegantna voščilnica gre za naslednje izzive:
- Pile it On: #117 Autumn Colours/Theme
- septembrska galerija Najlepši par (napis)
- Through the Craftroom Door: Anything Goes (Week od Sept 13th)
- Craft Your Passion: #329 Always Anything Goes
- Make my Monday: #30 Autumn (Fall) Colours
- Creative Moments: #102 Anything Goes opt. twist Fall Colours
- Shopping Our Stash: #269 Cut and Paste (no stamps)
- Try it On Tuesday: Coffee and Cream/ 2 colours
- Card Mania: #84 Earth Tones
- Come and Get it Challenges : Lots of Layers
- Crafty Girls Creations: #25 Anything Goes
Fusion: Sketch and/or Photo Inspiration (wedding cake with flowers)


Tudi v kombinaciji z zeleno je čudovita, le malo bolj "casual" deluje. Napis je odtisnjen z Vintage Photo Distress blazinico spodaj in čez z zlato, da se malo šajna in ujema z rožicami. Brez novega prijatelja Mistija mi to seveda ne bi uspelo.


Skrajno lep pozdrav in vabljene, da se nam pridružite na izzivu.

19 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo sta luštni obe in všeč mi je oblika tvoje torte ter barvna kombinacija :-))

Nataša pravi ...

Zelo lepi barvni kombinaciji. Super za nove pripomočke, tudi sama še vedno razmišljam o mistiju. Upam, da pride kmalu na vrsto.

Valerija pravi ...

Zelo sta lepi in v krasnih barvah.

Kajcyika pravi ...

Čudoviti sta! Obe barvni kombinaciji sta super :)
Hvala da sodeluješ z nami pri CAGIC.

Lula pravi ...

Gorgeous design of these cards! Thanks for sharing them with us over at TioT this time.

Bunny pravi ...

Pretty cards. I like the shiny brown pearl paper. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

Linda Callahan pravi ...

I love those funky cakes! Sweet cards! Glad you shared them at Fusion!

Dusi pravi ...

Iiiiiii, tale v rjavem... TOP!
In tele šablonce so tooooolllllk fajn <3

Helena pravi ...

Tudi meni je najprej padla v oči oblika torte :)
Zelo lepi sta. Druga deluje tako sveže zaradi barve torte.

Dess V pravi ...

Pretty CAS card! Love the seam on your cardstock.
Thanks for joining us at Card mania challenge!
Dess ^.^

Unknown pravi ...

So beautiful cards! Thank you for joining us at the Craft Your Passion Challenges. Good luck! Valentina DT

Hali pravi ...

Zanimivi , elegantni :-) in ne jaz NE potrebujem mistija, to je moja mantra že en čas :-)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ta v rjavi je krasna! čeprav je minimalistična deluje izredno bogato. Zelo mi je všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ne boš verjela, tele cigu-migu tortice so res fancy...če bi gledala samo šablono prisežem, da me ne bi nič ganila, ko pa je enkrat na papirju.... In tale v rjavi barvi res deluje tako elegantna...
Misti...a ga kdo potrebuje???...eh, kje pa, jaz že ne....samo ne vem, zakaj ga imam med mojimi željami, to mi pa res ni nič jasno???!!!

Tamara pravi ...

WaaaaW! Krasno si uporabila tole postrani tortico in kombinirala si s fantastičnimi barvami. Priznam krivdo za tvoje zapravljanje...Hihi, Prijetno ustvarjaj z Mistijem :)

Joan pravi ...

Great cards!!! Thanks for joining us at Make My Monday.

N-Eva pravi ...

Zelo lepo si uporabila šablonce in všeč mi je ponarejeni šiv na voščilnici. Hvala, da se igraš z nami na Come And Get It izzivu. Lp Neva

Mimi pravi ...

How fun! What a terrific way to use scraps, and these look both classy and playful. Thank you for sharing at SOS!

Papirnate radosti pravi ...

Noro dobro!!! Toliko o tem, da se že en čas upiram nad nakupom sugar pea :P