nedelja, 22. januar 2017

PIO #125 - Quotable {Art Journal Page 1}

Photobucket

Nov izziv pri Pile it On. Tema je citiranje (prijavite lahko izdelek s citatom/verom ali izdelek, ki je bil inspiriran s citatom, verzom ali pesmijo).

Začela sem še en projekt in sicer art dnevnik z inspiracijskimi citati. Ta se nekako povezuje z mojim novim hobijem "ročnega pisanja" / lettering.

Prva stran je v moji priljubljeni roza barvi, z rožami in metulji. Predelala sem eno staro knjigo, odtrgala par strani ven, potem zlepila dve strani skupaj, premazala z gessom, servietna tehnika (rože), packanje z akrilnimi barvami, stencil, štampiljke, distressi. Napis je moja pisava, s črnim Sharpie flomastrom.

Stran je nastajala skozi soboto, med fazami sem jo pustila malo dihati, da so se plasti res posušile. Na Instagramu lahko vidite 1 in 2 fazo.

Meni je všeč.

LIFE is short, choose HAPPINESS.






Izzivi:
Pile it On: #125 Quotable
Come and Get it: No designer paper
A gem of a Challenge: #186 Hearts and OR Flowers
Creative Craft Cottage: #80 Must Use Flowers
Brown Sugar: #234 Anything Goes
Creative Artistes Challenge Blog: #22 Anything Mixed Media
Simply Create Too: #123 New Beginnigs (my first art journal page, it's not perfect but it's a beginning)
The mixed Media Monthly challenge: #32 Put a stencil on it
Crafting with Friends: #35 Anything Goes
Craft-alnica: #177 Nov začetek

Vabljeni, da se nam pridružite.

31 komentarjev:

Nataša pravi ...

Zelo všeč mi je. To pisanje ti pa gre super. Pohvalno :)

Klara pravi ...

Uau, čudovit napis in super roza stran :)

SaraS pravi ...

Sem na instagramu videla prvi in drugi korak in me je prav zanimalo kakšna bo končna podoba in... Keti, čudovita je! Se že veselim naslednjega citata in naslednje strani. :)

moi pravi ...

Tudi jaz sem že občudovala prva 2 koraka in zdaj sem naredila še samo WOW! Krasno si jo dokončala. In pisava ti gre super.

Majda pravi ...

Čudovita kombinacija vsega. Tvoj novi hobi - pisava, pa ti gre odlično od rok.
Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

Trenutki kreativnosti pravi ...

Lahko rečem samo- čudovito. Od barve, do pisave. Bravo!
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Danica pravi ...

Tudi jaz sem si ogledala na instagramu prva dva koraka in sem res navdušena nad končnim izdelkom.
Zelo lepo. Pisava ti gre super od rok.

Vladuška pravi ...

Super, zelo lepa je. To je tudi moja želja, da začnem, pa se kar ne spravim zraven. Upam, da me tudi tvoj izdelek spodbudi :)

Hali pravi ...

Uauu ti si si pa zadala enih stvari letos. Krasno si ustvarjala in pisanje ti gre odlično od rok.

Creaine pravi ...

great work. Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Good luck.
Bye, Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Unknown pravi ...

Stunning journal page and love the colours and design. Thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage. Good luck in the draw and look forward to seeing you again. JenniferDT member x

Judy McKay pravi ...

Beautiful art journal page. The colours are stunning. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

Anja Ž. pravi ...

Čudovito! Krasne barve in odtenki. Tvoj napredek s pisanjem pa že nekaj časa občudujem na instagramu. Super ti gre.

oldpunca pravi ...

U, tole je pa zelo, zelo lepo. Čisto po mojem okusu, čeprav sama tega ne bi znala spraviti skupaj.:-) Tvoje pisanje me navdušuje. :-)

MA-MI pravi ...

Krasen dnevnik in pisava tudi, kar tako naprej!
Lp, Maja

helena pravi ...

Tole je pa nekaj novega in zelo lepega. Odlično je videti in prav fedra me, kaj bo na naslednjih straneh.

SewPaperPaint pravi ...

What an absolutely perfect spread! Love the gorgeous background and your amazing lettering. Hugs, Autumn

Dana Johnson pravi ...

Beautiful spread! Thanks for joining us at the Come and Get it challenge! ~DT Dana

MOJCA BOŽIČ pravi ...

ooo tudi meni je tvoje pisanje zelo všeč...hitro napreduješ in jap...foušarija pri meni se tvojemu napredovanju tudi primerno stopnjuje:-))
Da ne pozabim....tudi pri sami podlagi in ozadju, ki si ga naredila sem spustila en dolg oooooooooo...lepo, zares.

Andreja pravi ...

Ja, tudi naši osebni začetki so začetki :-)) Lepi strani si ustvarila in se lepo poigrala v mešani tehniki.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Astrid Maclean pravi ...

Fabulous make! Love the combination of stamps and stencils you used! Thanks so much for joining us on Mixed Media Monthly!

Renata pravi ...

Waw, zelo mi je všeč! Lepe in pozitivne misli pa so vedno dobrodošle!

N-Eva pravi ...

Izredno lepo si se lotila mešane tehnike....všeč mi je prav vse: barve, pisava, vsi dodatki. Hvala, da se igraš z nami na Come And Get It izzivu. Lp Neva

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca, vse čestitke za tvoj nov hobi, ki se uspešno razvija:). Vsa barvitost voščilnice je zelo lepo dopolnjena s svojo pisavo. Lep pozdrav, Andreja

Andree pravi ...

Fabulous journal pages. Lovely textures, colours and sentiment.
Thank you for joining in with our January challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media and good luck x

Unknown pravi ...

I love making journals our of old books!! This such a beautiful pink journal page - i love it! Thank you so much for playing with us this month at The Mixed Media Monthly Challenge Blog!

Goga pravi ...

Čudovito, saj veš, če je v roza je meni že všeč. Ampak tole je lepo zaradi vseh mogočih tehnik, ideje in čudovitega pisanja. Super projekt.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Renata pravi ...

Krasno pisanje, in celoten izdelek. Lepe barve, pisava, dodatki, res krasno.

Tanja E. pravi ...

Kako lepo si tole naredila, lepo zastavila in izpeljala, čudovita pisava... hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

Donna Mosley pravi ...

A gorgeous make, thank you for joining us at AGOAC xxx

cohenna pravi ...

Beautiful!! Thank you for joining with us at Creative Craft Cottage :)