ponedeljek, 2. januar 2017

Šopek rož

“Time you enjoy wasting is not wasted time.” 
― Marthe Troly-Curtin, Phrynette Married

Najprej bi vas povabila na obisk k Heleni na blog Elenah, ker si lahko preberete o izkupičku naše akcija zbiranja voščilnic. Precej ljudi smo razveselile in vesela sem, da sem lahko sodelovala tudi sama. Hvala vsem!


Zdaj pa k bistvu. Tole je za prav posebno prijateljico. Hvala, ker si! Brez tebe bi bilo moje življenje precej bolj dolgočasno in prazno.






Izzivi:
Dies R Us: #64 Anything Goes using Dies
Crafty Girls Creations: #32 Anything Goes
Card Mania: #88 Layer It
Allsorts challenge: Week 396 Something new (new pattern paper, new technique for me - 3D flower bouquet)
Brown Sugar: #231 Anything Goes
Cut it Up: #112 Out With the Old, In With the New! (old dies, new pattern paper and technique)
C.R.A.F.T. Challenge: #396 Anything Goes
4 Crafty Chicks: #331 ANYTHING GOES
Cute Card Thursday: #458 - Anything Goes
Najlepši par: Januarska galerija
The Ribbon Girl: #January 2017 Anything Goes


Če katera še ni ugotovila za koga je voščilnica, bo naslednja fotografija razkrila skrivnost ;-)



Hvala za obisk. Jutri pa novim zmagam naproti.

17 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Vesela sem, da je akcija zbiranja voščilnic uspela. :-) Spomni nas spet naslednje leto.
Škatlica za Duši pa je čudovita. Krasen šopek si ji podarila.

Cut It Up Challenge Blog pravi ...

What a gorgeous and fun explosion card! I love making these!

Thanks for joining us for our Out With the Old, In With the New challenge at Cut it Up, and Happy New Year! Enjoy using your new supplies.

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Darlene pravi ...

BEAUTIFUL! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes with Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

Nataša pravi ...

Krasno škatlico si naredila in zelo so mi všeč štempiljke od MFT. Super škatlica za Duši.

brenda pravi ...

A really super creation for our Something New theme at Allsorts, many thanks for joining in.

B x

moi pravi ...

Tudi če ne bi prebrala, bi vedela ;)
Zelo lepo škatlico presenečenja si ji naredila.

Lori Turner pravi ...

What a gorgeous explosion box! Thank you so much for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Cvetoči travnik pravi ...

Tako kot Moi sem tudi jaz vedela, za koga je namenjena. Pa res nibilo težko uganiti in zelo lepo od tebe. Me pa veseli, da smo bile uspešne tudi v voščilnicami. Lep pozdrav k tebi, Andreja

vilinke pravi ...

Zelo lepa škatla za prijateljico,z ljubeznijo okrašena.
LP Vilinke

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ko sem brala poročilo o zbiralni akciji me je res razveselilo, samo škoda da nisi omenila da lahko doniramo še kaj drugega, kot voščilnice...saj veš, štrikarija..hitro bi nastalo nekaj šalov, rokavic in nogavic. Za drugič bomo vsi vedeli a ne.
Tudi jaz nisem 3x ugibala, da vem za katero sončico je narejeno tole darilce...poleg mojega očeta, samo še Duši praznuje za novo leto:-)) Krasna je.

Dusi pravi ...

Najlepša je <3
Počutim se zelo posebno, počaščeno.
Hvala, hvala, hvala... Srce si!

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Cut It Up, good luck!!! Amy DT

Jo Williams Independent Stampin' Up Demonstrator pravi ...

This is gorgeous!!!! Love this sweet box and the inside is gorgeous too! The papers are perfect!
Thank you so much for joining our Anything Goes challenge at Dies R Us!
We hope to see you in our next one too! Happy New Year!
Hugs,
Jo-DT
♥ Dies R Us Challenges ♥
♥ Jo's Scrap Shack ♥

Valentina B pravi ...

Vesela sem da je bila akcija tako uspešna in da sem majhen delček lahko prispevala tudi sama. Tvojih čudovitih škatlic ne moremo zamenjati z nikomer drugim. ;) Tudi sama sem vedela komu je namenjena. Narejeno in podarjeno s ♥!

P.s: Si barvni papir senčila ali imaš tak odtenek. Zelo je lep. Sama imam namreč umazano rožnatega.. :)

Keti's Projects pravi ...

Hvalaaa. Papir je pa v osnovi tak opečnato rdeč, je pa tudi malo posenčen z distressi.

Tina pravi ...

Čudovita...kot ti in seveda Duši :-).

Donna pravi ...

Absolutely gorgeous crafty make.
Thanks for joining in with with The Ribbon Girl January card challenge and good luck in the prize draw.
Happy New Year!
Hugs, Donna xx