sobota, 4. marec 2017

Življenje je ena sama čudovita vožnja

“Life is full of screwups. You're supposed to fail sometimes. It's a required part of the human existance.” 
― Sarah Dessen, Along for the Ride


Za gospodično, ki bo dopolnila 40-ko. Igrala sem se s pavsom in ustvarila odprtino, kamor sem postavila medvedka, ki slavljenki nese postrani tortico. Številka in napis lepo fiksirata pavs na svoje mesto. 

Kolikor težav sem imela z inspiracijo in postavitvijo, mi je na koncu še presenetljivo dobro izpadlo. Očitno sem rabila samo povabilo Duši na jagode v mehurčasti kopeli, pa je bila voščilnica zaključena v slabi uri. Za to pa imamo prijatelje, a ne ;-)


Izzivi:
Galerija meseca marca - Najlepši par
Ko me inspirira #56: Odprtina ali negativ izreza
Use your stuff: #253 Use a sketch (I did a variantion of Amy's sketch)
Cut it Up: #116 Birthday cards

Očitno je vsa moja ustvarjalnost trenutno usmerjena v lettering in malo manj v voščilnice. 

Včasih je težko videti sliko, če si v okvirju.

Hvala za obisk in podporo. Za jutri imam pa pripravljeno nekaj bolj hudomušnega.  


10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasna je in pavs ji da piko na i.
Tvojo pisavo pa naravnost obožujem. Super ti gre od rok.

Klara pravi ...

Hihi,ja izgleda so bile jagode res dobra spodbuda,saj je nastala zelo lepa voščilnica! Kaktusi in napis pa je tudi super!

Valerija pravi ...

Zelo simpatična voščilnica. Lepo si skombinirala vse elemente.

Zvonka pravi ...

Voščilnica je zelo lepa in veselih barv, polna energije.

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca, tvojega medota si krepko obložila s poševno tortico, upam, da je ne bo stresel:), je pa voščilnica v lepih barvah in lepa postavitev. Svojo pisavo pa uspešno treniraš in si res že dobra - očitno te ne bom dohitela:))). Pozdravček in na videnje, Andreja

Cut It Up Challenge Blog pravi ...

Such an adorable little bear. I love your purple birthday card!

Thanks for joining us for our Birthday Card challenge at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Tammy L pravi ...

Its a beautiful card! I love your colors! Thanks for joining us at UYS and hope to see you again!
Tammy DT Co-ordinator

vilinke pravi ...

Zelo lepa in prisrčna voščilnica je nastala,všeč mi je barvna kombinacija in kako si jo sestavila.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Ja, malo navdiha, pa gre od rok. Lepo voščilnico si naredila in dobro si se spomnila odprtine s paus papirjem. In tola slika z napisom je super.

Tina pravi ...

Svetovna odprtina iz pavsa!!! Voščilnica je prelepa in kaktusi tudi!!!