sobota, 17. junij 2017

Poletne škatlice

“Hold fast to dreams,
For if dreams die
Life is a broken-winged bird,
That cannot fly.” 
― Langston Hughes

Danes smo imele 3 ustvarjalke pri Duši ustvarjalni zajtrk, ki se je raztegnil v ustvarjalno dopoldne. Razlog srečanja (če ga sploh rabimo) je bil, da si pogledamo zalogo rezalnih šablon od kolegice z morsko tematiko, ker (začuda) v moji zbirki ni nobene šablone rib.

Sprehod po sončku, palačinke za zajtrk, ustvarjalni čvek in en paket čudovitih izrezkov, ki čakajo, da se pokažejo na CRAFT-alnici. Imam celo nekaj izrezkov iz filca ;-)

Ustvarjalni zajtrk se je izkazal za tako zabavnega, da sem se takoj dogovorila za naslednjega z drugo ustvarjalno prijateljico, ki dela nakit iz Fimo mase. Ampak o tem projektu drugič.

Da se malo ufuram v poletno tematiko, sem naredila en kup tagov (Misti je zakon...sem jih naredila v kratkem času res veliko, s popolnimi odtisi, še največ časa je vzelo rezanje tagcev). Na večini so napisi Najlepšega para, nekaj pa je Mavelu-jevih.


In par večjih darilnih škatlic (tukaj sem se poigrala s smooshingom in vodnim čopičem ter CottageCutz morskimi motivi, ki jih imam doma).


Ribice iz ustvarjalnega zajtrka pa pokažem v drugi objavi.

Škatlice prijavljam na izzive:
Najlepši par: Galerija meseca junija
Simply Create Too: #128 Summer Fun
Colour Crazy Challenge: Week 24 Anything Goes
Steckenpferdchen: #84 Maritime

Hvala za obisk.

10 komentarjev:

moi pravi ...

O, takle zajtrk pa vam zavidam. Super, da ste ga imele in komaj čakam, da vidim kaj ste ustvarile.

vilinke pravi ...

Res si naredila zelo simpatične škatlice.
LP Vilinke

Cvetoči travnik pravi ...

Oooo kolk sem vam fouš:), "jest bi tud tko":). Kaj je pa to odlična zamisel in seveda odlično izpeljano, temu se reče kreativna druženja. No seveda, da ne pozabim, dobr si ustvarjala:)). Pozdravček, Andreja

Klara pravi ...

Ooo kako lepe škatlice! Taka srečanja so res fajn, dobiš poleg klepeta še cel kup idej :)!

Nataša pravi ...

Vau, kolk dober zajtrk :)
Škatlice so pa mi zelo všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ta ustvarjalni zajtrk je trajal samo eno dopoldne????? Je pa res "hitro" minil....kot vidiš smo vama ga bile VSE ZELOOOOOO FOUŠ, saj smo v tvoji objave videle samo fruštek in ne tvojih škatlic....je pa dobra ideja...tole s fruštkom, kot ideja s škatlicami. Le kaj se boste še spomnile.....!!!!????

Hali pravi ...

uauu bravo dekleta, škatlice so prekrasne, svetilnik imam tudi jaz doma :-)

Tina Z. pravi ...

oo, prekrasna objava je tole ...

Nataša Š. pravi ...

Dobro se sliši- ustvarjalni zajtrk. Krasne škatlice si naredila!

Steckenpferdchen pravi ...

Sorry, dass ich so spät vorbei schaue. Herzlichen Dank für deine Teilnahme an unserer Steckenpferdchenchallenge.

LG Uschi