torek, 20. junij 2017

Ribice 1

“Don't be pushed around by the fears in your mind. Be led by the dreams in your heart.” 
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart


Če se spomnite moje omembe ustvarjalnega zajtrka pri Duši prejšnji teden, vam danes pokažem voščilnico z ribicami.

Nastali sta dve, pa res ne vem, katera mi je bolj všeč.

Pri prvi sem uporabila kraft podlago, okvirček Najlepši par pa podložila s pavsom in vanj vložila posmoošan osrednji del okvirja. Vse sem barvala/senčila z Oxide blazinicami.



Izzivi:
CRAFT-alnica: #188 morje
Najlepši par: Galerija meseca junija 
The Crazy Challenge Blog: #251 Summer Love
Crafty Cardmakers: #191 Here Comes Summer
4 Crafty Chics: #355 Summer Fun Activities
Dream Valley Challenge: # 158 Square Cards Only

Drugo pokažem kasneje. Zdaj si grem hladit noge v lavor ;-).

Sončen pozdrav in hvala za obisk. 

10 komentarjev:

Goga pravi ...

Zelo lušten morski svet si nam pričarala. Krasni voščilnici.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Tina Z. pravi ...

o, super luštna!

moi pravi ...

Fino si uokvirila ta morski svet. Lepo, da si se nam pridružila v izzivu pri CRAFTalnici.

Nance pravi ...

Pretty card. Like what you did with the oxide inks. Thanks for playing with us at 4 Crafty Chicks!

Lin pravi ...

Lovely underwater scene.

Thank you for sharing in our Square card challenge.

Lin
Dream Valley

Urškine čestitke pravi ...

Kako prisrčna voščilnica. Super si skombinirala napis in dodala mehurčke :)
Srečno :)

N-Eva pravi ...

Zelo luštkana voščilnica....lepo si skombinirala motivčke . Hvala da se igraš z nami na Dream valley izzivu. Lp Neva

Andreja pravi ...

Krasna je tvoja morska voščilnica in najbolj se mi dopadejo mehurčki, ki jih ribica pušča za seboj :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tanja E. pravi ...

Lušten morski svet si ustvarila in tudi meni so takoj v oči padli krasni mehurčki, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Kako lepa in preprosta voščilnca.
Hvala, da si se pridružila izzivu.
Pozdravček,
Tina