ponedeljek, 19. junij 2017

{Sizzix predstavitev} Rose Vines & Trellis Set

Tokrat sem za ponedeljkovo predstavitev nove embosirne srajčke Sizzix Rose Vines & Trellis Set poizkusila tehniko barvanja z embosirno srajčko. Mislim, da mi je kar uspelo.

Zamislila sem si neenakomerno pobarvano ozadje, kar se sicer ni izšlo čisto po moji sliki v glavi ampak sem zadevo "rešila" s senčenjem z blazinico ob robovih. Izrezala krog in okrogel okvir, ju malo zamaknila in dodala peresa s pentljico ter napis (en del embosiran, drug del odtisnjen), malo pošpricala in dodala nekaj mini krogcev.

Mislim, da je tale Broken China Oxide eden mojih najljubših, poleg roza seveda in vijolične in zelene, pa morda oranžne. Tudi siv je hud.
Napis je seveda Najlepši par.



Hvala za obisk. Če se še niste, se dajte hitro pofočkat na Sizzix Giveawayu tukaj. Če pa vam v tem sončnem vremenu manjka inspiracije, pa vabljeni na Sizzix stran, kjer se vedno najde kaj zanimivega.


*********************************
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:





7 komentarjev:

vilinke pravi ...

Ta zamaknjeni krog se mi zdi da povdari lepoto voščilnice. Všeč mi je tudi da si del štampiljke embossirala, drugi del pa odtisnila.
LP Vilinke

Tina Z. pravi ...

luštna in super dizajn!

helena pravi ...

Lepa in še lepših barv.

moi pravi ...

Fino si se igračkala z embosirnimi srajčkami. Lušna voščilnica.

Vladuška pravi ...

Všeč mi je tole in prav tako barvna kombinacija.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Super barve in super postavitev!

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in v krasne barve si jo odela :-)) Super si uporabila šablone.