ponedeljek, 4. september 2017

{Sizzix obvestilo}

Tokrat za vas nimam voščilnice ampak obvestilo, da so na spletni strani Sizzix UK že na voljo Tim Holtzove božične novosti - pokukajte tukaj.



Meni so kar vse všeč in bi se težko odločila za najljubšo ;-).

Nestrpno tudi čakamo rezultate World Record Attemp. Moje voščilnice so srečno prispele v UK, kar sem opazila na Sizzix Lifestyle Instagram računu. Ponosna, da sem lahko sodelovala.


Zdaj ni več novost, da je Sizzix predstavil nov strojček - Sizzix BigShot Foldaway. Je pa  novost, da hkrati pa ponujajo tudi podaljšano garancijo zanj. Več tukaj!


Meni je zelo všeč in bom pisala Božičku zanj. Pa bomo videli, če sem bila dovolj pridna letos. Mislite, da bo kmalu na voljo tudi v Sloveniji? Jaz bi ga rada videla v živo ;-)




Ni komentarjev: