nedelja, 15. oktober 2017

PIO #135: Fantasy in/ali pajkova mreža

“I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” 
― Dr. Seuss

Čas za nov izziv pri Pile it On in dodatno temo:

#135 PIO: Fantasy
(domišljija, fantazijski motivi ipd.)

in/ali

Spiders/Cobwebs
(pajki/pajkova mreža)


Jaz ne maram pajkov tako da sem ostala pri fantazijski temi in na voščilnico postavila samoroga. Seveda je moral biti roza/vijoličen. 


Uporabila sem Oxide blazinice (moji najljubši) in poskušala narediti takšno pravljično fantazijsko nebo, malo poškropila s Shimmerjem in dodala zvezdice s stencil šablono Najlepši par.


Za ozadje in oblake sem uporabila srebrn karton. Prav tako je samorog dobil srebrna kopita. Se mi zdi, da bo tale prav za Duši, samo ne ji povedat ;-).


Izzivi:
Pile it On: #135 Fantasy
CRAFT-alnica: #196 Skica

Najlepši par: galerija meseca oktobra (napis in stencil)
Crafty Animals: #7 Anything Goes
Allsorts of Challenge: #437 Think Pink
Seize The Birthday: Anything Goes
HLS October: Anything Goes with Dies Challenge
The Corrosive Challenge: Anything Goes
Simply Create Too: #132- Favorite Color Combo  (pink and violet)
Tuesday Throwdown #364 Stenciling


Vabljeni k sodelovanju. Pa ne pozabite spustiti malo fantazije v svoje življenje.


***********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:




17 komentarjev:

Valerija pravi ...

Iiii, kako je srčkan. Čudovite barve in krasno ozadje. Se mi zdi, da sem kljub letom še vedno malo punčkasta... ali pa morda zaradi vpliva naših dveh navihank... :)

Nataša pravi ...

Lepa je. Ozadje mi je top :)

Kathleen pravi ...

Fabulous background and a super cute image, lovely card.
Thank you for joining our 'Think Pink' challenge this week at Allsorts.

Kath x

Ellibelle pravi ...

Super cute, love the colors and fabulous design!
Many thanks for sharing with us at Allsorts challenge!

Billie A pravi ...

Very pretty card. Cute image and love your inking. Thanks for sharing over at Craftaholics R Us.
Billie A
Craftaholic R US
Pause dream enjoy
The Merry Christmas Challenge
Paper Play Sketches
Catch the bug
Inspiration Destination
Creative with Stamps
Aud Sentiments
sunny day Crafting

MOJCA BOŽIČ pravi ...

A Duši ne smem povedat???? Obljubim, da ne bom...do januarja ko ima RD je sicer malo daleč ampak obljubim:-)).... Srebrna in roza ....pa ozadje....res je fajn.

brenda pravi ...

A very sweet creation and lovely inky background, it's perfect for our Think Pink theme at Allsorts, many thanks for joining in.

B x

The Red Mullet Band pravi ...

Amazing card!
Thanks for joining us at Corrosive Challenge Blog.
Ana Isabel DT Coordinator.

Ne-Ja pravi ...

Srčkan samorog in moja mala bi bila čisto proč od "konjička" :).

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita, pravljična
lp Tamara

Debi pravi ...

Adorable card. Nice background Stenciling. Thanks for sharing your pretty card at Tuesday Throwdown Challenge. Good luck.
Debi DT

Danica pravi ...

Čudovite barve pravljičnega samoroga:)
Lp, Danica

Andreja pravi ...

Uf kako je lepa in kako čudovite barve si pričarala :-)) Lepo si uporabila Sizzixsove šablonce in se krasno lotila naše skice :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Čudovito ozadje za samoroga. Res lepa voščilnica.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

moi pravi ...

O, si jo naredila prav pravljično. kaj vse se da naredit s takšno CAS skico ;) Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Seemaa pravi ...

Oh what a cute Unicorn!! nice card.
Thankyou for joining us at happy Little Stampers Anything Goes with DIes October challenge. All the best.
Hugs
Seemaa DT
icraftpaper@blogspot.com

Deepti Aggarwal pravi ...

Such a amazing card..love your blending..Thank you so much for joining us at Happy Little Stampers - Anything goes with dies Challenge. Hugs xx Deepti Aggarwal