ponedeljek, 5. marec 2018

{Sizzix Lifestyle} Velikonočni zajček

“He who chooses the beggining of the road chooses the place it leads to” 
― Harry Emerson Fosdick

Če imaš Duši za prijateljico, dobro veš, kdaj se približuje Velika noč. Pri njej so namreč že nekaj časa na mizi velikonočne dekoracije iz filca.

No, jaz vam tokrat pokažem novo Sizzix šablono zajčka, ki sem ga izrezala iz kraft papirja in posenčila z Distress Oxide blazinicami, da sem dobila tak rahlo retro pridih. Tudi ozadje je napackano z Oxide blazinicami.

Obliko sem izrezala na roke. Tako, da sem šablono embosirala in potem obrezala po odtisu. Smo že na delavnici v Rayherju ugotavljale, da škoda, da ni zraven še šablone za obris jajca ;-) Ampak gre za enostavno obliko, ki jo lahko relativno hitro odrežete tudi s škarjami.




Kaj pravite? Bi dodala še napis? Se mi je zdelo, da je voščilnica več kot očitna, zato sem pustila le v notranjosti prostor za voščilo. Sicer jaz osebno ne pošiljam ravno veliko teh voščilnic, zato je zaenkrat nastala samo vzorčna.

Hvala za obisk in se vidimo kmalu. Ta teden me čaka še ena zelo pomembna objava ;-)

*********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix Lifestyle pripomočke:
Sizzix.co.uk


Sizzix Big Shot Plus Die Cutting Machine

8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Lepa!

Ne-Ja pravi ...

WAW všečkam na polno tvojega zajčka. Napisa zunaj nebi dodajala. Glede na to, da voščilnica ni preveč "jajčasta" bi mogoeč z napisov vse najboljše ali kaj v tem stilu, bila prav luškana otroška voščilnica - saj veš, otroci in živali :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Ta prave veliko-nočne
lep zajec
lp Tamara

Helena pravi ...

Prekrasno, zelo mi je všeč :)

Janja pravi ...

Luštna velikonočna voščilnica. Všeč mi je, da si se potrudila in jo obrezala. Lp

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi jaz ne bi dodala napisa zunaj. Škoda bi bilo zakriti tako lep motiv.

oldpunca pravi ...

Lepa velikonočna voščilnica, ki ne potrebuje "podnapisov", saj je vse jasno. :-)

Andreja pravi ...

Krasno jajce si naredila in čudovito pobarvala zajca in rožice :-)) Zelo mi je všeč!