nedelja, 8. junij 2014

Nova DELUX kolekcija

Zadnjih 14 dni sem bila pa res ustvarjalna. Nastala je nova, še bolj dodelana kolekcija cvetočih voščilnic. Brco v rit mi je v bistvu dala Jasmina, ki je želela v svoji novi trgovini z unikati ponuditi tudi moje voščilnice s kvačkanimi rožicami.

Danes jih je od doma odšlo kar 24 (glede na čas, ki ga porabim za izdelavo ene, je to zame ogromno) in v soboto, 14. 6. 2014 vas bodo nestrpno čakale v Čudežni deželi v Zagorju ob Savi.

Po nekaj kilometrine v papirčkanju, lahko rečem, da so moji izdelki zdaj (za razliko od prvih) bolj dodelani. In jih res z veseljem in ponosom dam iz rok. Prišla sem tudi do zaključka, da je treba svoje ročno delo ceniti in čeprav je vrednost običajno bistveno večja od prodajne cene, so ljudje (tudi zaradi tega) pripravljeni za unikate plačati več. Kdor ne zna ceniti ročnega dela, se niti ne odloča za nakup unikatov ampak gre v papirnico in kupi generično, strojno natisnjeno voščilnico.

Ni se mi namreč še zgodilo, da bi kdo "cenkal" za moje izdelke. Me pa prav zanimajo izkušnje ostalih ustvarjalk tukaj?

Naj vam pokažem še izbor iz DELUX in Natur DELUX kolekcije. Prvič sem uporabila tudi šivalni stroj na nekaterih - več fotk lahko pogledate na moji FB strani.


Spodaj je voščilnica iz DELUX kolekcije, za posebno mladostno gospo, ki jo prijavljam tudi v junijsko galerijo @ Najlepši par. Ugotovila sem, da se Tinin napis ful lepo "zvije" - napis "najboljše" sem na tej voščilnici postavila nekako polkrožno, če ste opazili. Verjetno se nisem tega prva spomnila ampak sem vseeno navdušena nad učinkom ;-)

Tokrat malo več teksta z moje strani in hvala vsem, ki ste zdržale do konca in ki boste v komentarju delile z mano svoje izkušnje.

Lepo je, ko ima človek hobi, v katere resnično uživa, še lepše bi bilo, če bi se s hobijem lahko tudi "preživela". Kaj pa vem, morda pa kdaj vendarle pridem tudi do tega. Nikoli ne reci nikoli ;-) Zdaj mi veliko pomeni že to, da se ob ustvarjanju sprostim po službi in ustvarim nekaj novega. Vsekakor bolje od gledanja televizije ali posedanja po kafičih ;-)

9 komentarjev:

Desire Fourie pravi ...

A stunning selection of cards. So colourful and cheerful.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

vilinke pravi ...

Definitivno so ročno izdelani izdelki več vredni,samo je trenutno taki čas da vsi gledajo na denar in kje bi ga lahko prišparali.Se pa mi zdi da je ročno delo vedno bolj cenjeno in ljudem ni problem dati kakšen 1-2 več. Verjetno pa nikoli ne bomo dobile toliko denarja za njih koliko smo vložile truda in časa. Zdaj pa k tvojim izdelkom,da ti po resnici povem ne vem katero mi je všeč,ker so vsa prečudovita in bi hotela vse imeti...res si se potrudila
LP Vilinke

Martina pravi ...

Tvoje kolekcije su fenomenalne. Jako mi se sviđaju. Što se tiče iskustva u prodaji, o tom bolje da ne govorim, jer cula sam i doživjela svašta.Ali konačno sam došla i do toga da ljudi cijene ono što radim. Samo nažalost ne u Hr već u Njemačkoj.Kako bilo da bilo moje mišljenje je da svatko ima potajnu želju bavit se svojim hobijem kao glavnim poslom, pa tako i ja.
Želim ti puno uspjeha. :)
LP, MArtina

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

Very pretty cards!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zelo si bila pridna . Hvala, da si nas opozorila na upognjen napis. Mogoče se ti pa želja kdaj uresniči - živeti od ustvarjanja. (to je želja marsikatere, zaenkrat v tem ni denarja, mogoče bodo pa kdaj prišli taki časi - tudi sama čakam na njih, do takrat pa .... lepo je imeti tak hobi. čao

Tina pravi ...

Tvoja kolekcija je izjemna in zagotovo bo vsak z veseljem plačal pravično ceno. Vse je tako skrbno dodelano (in z ljubeznijo), da se vedno najdejo ljudje, ki to cenijo. Jaz sicer nimam s tem nobenih izkušenj, ker sploh nikoli nisem poskušala prodati svojih voščilnic... Joj, pa ukrivljeni napis...jaz nisem nikoli pomislila na to! Super!!!

Ne-Ja pravi ...

Super kolekcijo si pokazala! Res,je da z "leti" spilimo tehnike, pogruntamo kaj novega, včasih nastane tudi kakšen kiks, vendar je ročno delo ročno delo. So ljudje, ki tega ne znajo ceniti in potem mjavkajo kako je to drago, in bi dodajali še nevem kakšne biserčke npr. v čipko, ki je že tako bogata... Dobiš trdo kožo, poveš kakšna je cena in če komu ni všeč naj gre naprej. Je pa res, da je ročno delo v teh časih lahko res bolj hobby oz dopolnilna dejavnost, kot redno delo... Upam, da ti uspe :)

oldpunca pravi ...

Upravičeno si lahko zelo, zelo ponosna na svoje izdelke. Čudovite voščilnice si ustvarila. Na srečo zadnje čase spet vse več ljudi ceni ročna dela in unikatne izdelke. Plačati pa tega, kar je vloženo v delo, nikakor ni mogoče :-) Vedno pa ostane tisti krasen občutek, da si s svojimi izdelki nekomu naredil veselje :-))

Tamara pravi ...

Prekrasne voščilnice. Jaz sem bolj začetnica. Ampak me tu in tam kakšen prijatelj/sorodnik prosi da mu naredim kakšno in so čisto navdušeni. Vendar sploh nimam ideje kako postaviti neko pravično ceno. Če je katera pripravljena zaupati koliko računa.
Lp,
Tamara