četrtek, 4. december 2014

Novoletne voščilnice 2014/15 - čarobni prazniki 1.

Nisem se mogla upreti. In nastala je serija novoletnih voščilnic s Tinino šablono "Čarobni prazniki". Na prvi seriji je dodatek božična zvezda. In prav ponosna sem nase, da sem uporabila vzorčast papir iz lanske zaloge.



Letos sem odkrila, da so mi bolj všeč 3-plastne božične zvezde, izgledajo nekako bolj polne. No saj veste, kaj mislim. Izrezek je sicer Marianne Design. Tokrat nisem dodala zelenja, ker se mi je zdelo preveč na tako intenzivnem vzorčastem papirju. Moj stil je itak več je manj ;-). Sem pa skoraj prepričana, da bom v taki postavitvi naredila še enobarvno verzijo, samo z malo senčenja z Distress blazinicami.


Prijavljam v :
- decembrsko galerijo Najlepši par
- Ko me inspirira #32 pri Vladki (božična zvezda)
- Anything Goes @ Crafty Sentiments Design.

Naj bo čarobno.

8 komentarjev:

vilinke pravi ...

Pridna ni kaj lepo serijo voščilnic si naredila in tako pisane so mi zelo všeč
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Tvoje božične zvezde super zgledajo na vzorčastem papirju. :-)

Tina pravi ...

Keti, zelo so lepe! Pa kar močan vzorec na papirju (za moje pojme :-) ) si tako super `pomirila` z bogatimi zvezdami!

Vladuška pravi ...

Kako sem nam radi nabirajo razni papirji in smo potem tako zadovoljni, ko jih uporabimo. Lepo si skombinirala vse skupej in se strinjam, da so božične zvezde brez zelenja v tem primeru boljša odločitev. Hvala, da si se nama pridružila pri ustvarjanju.

Andreja pravi ...

Lepe so in božična zvezda paše nanje :-))

Danica pravi ...

Ooo, krasna zbirka voščilnic z božično zvezdo.
Lp Danica

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalen nabor božičnih zvez :)

Adrijana Knez pravi ...

Božična zvezda lepo pristoji na vzorčast papir in Tinino šablonico si krasno uporabila.