nedelja, 10. januar 2016

Nov začetek - baby voščilnice

"Each child is an adventure into a better life — an opportunity to change the old pattern and make it new."
Hubert H. Humphrey


Tole je nastalo po Tinini skici iz zadnjega izziva Ko me inspirira. Uporabila pa sem tudi novi januarski pridobitvi in sicer šablono medvedka Cottage Cutz in MD pisavo (COL1397). V oboje sem se zaljubila na prvi izrez ;-)

Potem sem se pa še malo igrala in je nastalo je nekaj variant. V različnih barvah, z različnimi dodatki ampak osnova je pa skica, malo obrnjena ampak (upam) še vedno prepoznavna.

Ena za punčko in ena za fantka že ima prejemnika. Ostale bodo na zalogi, ker me včasih kakšno rojstvo tudi "preseneti" in je fino, da imam kakšno stvar v predalu.

 P.s. Mislim, da bom srčke na fantovski preoblekla v rdečo, da bo malo bolj živahno.


Voščilnico za Brino prijavljam na:
- 151. izziv CRAFT-alnica - nov začetek
- #44 Ko me inspirira - skica
- #22 use something new @ Crafty Friends


Zdaj pa novim izzivom naproti. Ustvarjalen vikend vam želim še naprej!

14 komentarjev:

pst pravi ...

Beautiful cards. Your new die is great, I know from experience you will use it a lot and you have given me great new inspiration. Thanks for joining us at Crafty Friends.

Jasmina pravi ...

Ooooo kako je srčkan...

Sanja Novak Jurjavčič pravi ...

Čudovite ;)

Unknown pravi ...

Thanks for sharing your card with Crafty Friends 'Use Something New' Challenge... the image on your card is so cute... happy new year and good luck in the challenge, Diane Louise (DT) xx

Vladuška pravi ...

Tale medved je nadvse super in krasno si mu dodala dudo in srce v roke. Lepe čestitke so in hvala, da si se pridružila tudi najinemu izzivu.

Tina pravi ...

Prav res so ljubke.

Andreja pravi ...

Luštne so prav vse tri in medvedek z dudo je zelo cart :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Z novimi pridobitvami so nastale krasne voščilnice. Vse so mi všeč.
Hvala, ker ustvarjaš z nami. Srečno!

Natasa pravi ...

Iii so lušne! Mislim, da nimam niti ene šablone še od CC, pa vidim, da bi kaka taka tudi meni prav prišla:)

Tanja E. pravi ...

Totalno so cotkane vse po vrsti, že ta embosirna srajčka pike v kvadrat je tako lepa, nato pa še medvedek in srčki, ki puhtijo v zrak. Skratka očarljivo.
Hvala, ker soustvarjaš Craftalnico, LP:)

Hiška iz papirja pravi ...

V tegale medvedka sem tudi jaz zaljubljena že dolgo, prav fajn si mu dala dudo v šapice :) Tudi črke so mi všeč. Pa ideja s kozarcem sreče iz prejšnje objave, lepo in elegantno si to izpeljala. Upam, da se vidimo 28.1. :)

Keti's Projects pravi ...

Hvala. Res je lušten. Tudi jaz sem ga dolgo gledala, potem pa dobila priložnost, da par zadev res ugodno naročim iz ZDA in zdaj ga imam. 28.1. imam že označeno v koledarju. Se že veselim srečanja in predstavitve.

Goga pravi ...

Čudovit medvedek. V pisavo pa sem se tudi jaz zaljubila takoj, ko sem jo videla.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

SaraS pravi ...

Tale medvedek je res super... sem ga dolgo samo gledala, pa pred parimi dnevi celo držala v rokah, pa... še sedaj mi ni jasno, kako to, da sem ga uspela postaviti nazaj na poličko... sedaj se mi pa spet sanja o njem. Ampak po teh tvojih voščilnicah, sem pa spet korak bliže, da ga tokrat pa odnesem iz trgovine. ;)
Čudovite voščilnice si naredila in pisava je res "za zaljubit".