sobota, 13. februar 2016

Golf voščilo

"Life is really simple, but we insist on making it complicated."
Confucius


Eno posebno naročilo nekaj časa nazaj. Voščilnica - darilni bon za golf (plačana letna karta). Od žene za moža, zato vključen tudi darilni bon za prosti čas.

Dimenzija je 30x30. Vse na eni strani, takšne so bile pač želje.

 




Uporabljene različne šablone, je bilo kar precej "kompliciranja" preden sem prišla do končnega učinka, s katerim sem bila zadovoljna do te mere, da sem izdelek lahko dala iz rok.

Lep vikend vam želim.

2 komentarja:

moi pravi ...

Lepo si izpolnila naročilo.

Jasmina pravi ...

A veš, da sem kaj nekajkrat pokukala k tebi, da bi videla, kaj si izdelala na temo golfa. Pa sem jo očitno prezgodaj želela videti ;) Krasno ti je uspela, polna je dogajanja in tematike in osebne note.