sobota, 24. september 2016

Moška voščilnica II

“The older I grow, the more I distrust the familiar doctrine that age brings wisdom.” 
― H.L. Mencken


Tale je pa za upokojenega železničarja, ki je praznoval 60-tko. Zadnje čase mi roka kar sama sega po kvadratnih osnovah in ob vseh možnih postavitvah, je tale "na žalost" podobna tejle ;-) Ampak kaj če mi je pa všeč.


Izzivi:
- #169 Moška voščilnica: CRAFT-alnica
- #281 Birthday : Die Cutting Divas
- #330 Anything Goes : Craft Your Passion

Pozdravček.

10 komentarjev:

Valerija pravi ...

Prav fajn je. Prav primerna za železničarja.
Lp

Renata pravi ...

Čeprav je podobna postavitev, mi je zelo všeč. In napisi, lepo pašejo zraven.

Damjana pravi ...

Super je. Zelo lepa postavitev.

Patti Krauss pravi ...

Cute card. Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges! - Patti (CYP DT)

CA Scrapper pravi ...

What a great card!! Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week.

Leslie

Goga pravi ...

Zelo lepa je, prav nič hudega ni če je postavitev podobna že nerejeni. Jaz vedno znova uporabljam iste postavitve, ker mi je tako pač všeč.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

oldpunca pravi ...

Obstajajo postavitve, ki so nam enostavno všeč. :-) Krasno moško voščilnico si izdelala.

Tanja E. pravi ...

Čudovita moška voščilnica, prejemniku pisana na kožo in take so najboljše, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Andreja pravi ...

Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

DRASSIKA pravi ...

Lepa voščilnica, Vesela sem, da si jo pokazala v izzivu CRAFT-alnice.