petek, 11. avgust 2017

Poročna škatlica v roza

“One is loved because one is loved. No reason is needed for loving.” 
― Paulo Coelho, The Alchemist

Tale voščilnica je pa skoraj kot da bi bila zame, ker je roza. Kakorkoli, nismo še tam in zato raje poglejmo še eno poročno škatlico presenečenja.

Pred časom se je poročil sodelavkin sin. Rdeča oz. roza nit so papirnate vrtnice in seveda srčki. Torta škatlica na sredini je nekako klasika pri mojih poročnih škatlicah ampak se je ne naveličam.


Že dolgo nisem uporabila teh sicer krasnih napisov Najlepši par. Na fotografiji se slabše vidi, kako sem napis povzdignila, da je malo bolj 3D. 

(p.s. Ker sem bila prepričana, da ima vse fotografije prenesene na računalnik, sem zaradi pomanjkanja prostora namreč zbrisala kartico fotoaparata...zdaj imam pač omejeno serijo fotografij te voščilnice).


Tale stran je sicer narejena v obliki zavihka, kjer je spodaj prostor za najlepše želje oz. osebno posvetilo.



Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca avgusta
Colour Crazy Challange: #32 Anything Goes
C.R.A.F.T. Challenge: #428 Anything Goes
As you like it: What's your favourite embelishment (I love die cuts, for 3d effect on wedding cards I love to use paperflowers too)

Hvala za obisk. 

8 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasna je in te tortice v sredini so mi tako zelo všeč :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita rozika...torta je bila zagotovo zelo slastna :)
Všeč mi je, da si se odločila narediti zavihek za lepe želj,
tako ti ostane več prostora za razne dodatke.

Damjana pravi ...

Prečudovita je. In kako slastna torta v sredini. Rožice so mi še posebno všeč.

Valentina B pravi ...

Preprosto čudovita poročna škatlica. Všeč mi je ker se jih ne naveličaš, ker se jih tudi jaz ne občudovati. :) Vidim, da nisem edina, ki ima težave s fotografijami, ker so kartice za shranjevanje vedno polne ;)

Jane Savage pravi ...

Very pretty!
Thank you for joining us at The Colour Crazy Challenge! Jane S (DT) xxx

Vladuška pravi ...

Čudovita je.

Annette pravi ...

Wow, this is GORGEOUS. So pretty. I've not tried one of these exploding cards yet but it's on my to-do list!
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
In The Pink Challenge
Squirrel's not-so-random Challenge
As You Like It Challenge.

harada57 pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.