sreda, 10. januar 2018

Dobrodošel mali princ



Škatlica za Oliverja. Tako mi je všeč tole ime za fanta, da vam ne znam razložit sploh. Želela sem ustvariti nekaj nežnega zanj, pa vendarle tudi živahnega in v fantovskih barvah.

Če bo po noni, bo tale Oliver zelo rad bral, zato se je Mali princ kar sam ponudil. Rumena pa da malo živahnosti sicer belo modri barvni shemi.


Uporabljene so nepogrešljive Sizzix šablone New Baby in moja nova pridobitev - ujagala sem namreč rabljene Vladkine štampiljke, ki sem jih ob izdaji pred leti "zamudila". 




Izzivi:
CRAFT-alnica: #202 Nov začetek
Little Red Wagon: #428 Boy Oh Boy
The Male Room: #76 New Beginnings
Scrapping4funChallenges: #106 Anything Goes
Try It On Tuesday: My Favourite Things (Sizzix dies and cutting maching for sure)

Hvala za obisk in krasne komentarje, s katerimi me razveseljujete.

Nekaj novoletnih obljub se letos nanaša tudi na ustvarjanje: poskusit se v vodenju delavnic, čez celo leto izdelovat novoletne voščilnice (tako kot lani), povečat zbirko Sizzix šablon (to najbrž ne bo težko) in različnih štampiljk, vaditi pisanje in več kvačkati (sem na polno zaštartala s projektom hobotnic, na poti je tudi preja za en poseben projekt).

***********
Za voščilnico sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:







22 komentarjev:

Goga pravi ...

Zelo lepa škatlica za malega princa. Lepa in živahna barvna kombinacija in luštni dodatki.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo pravljico si izbrala za malega Oliverja :) škatlica je čudovita!
Hvala za Oliverjevo pesem :)

Let's Art Journal pravi ...

What a beautiful box! I was amazed by the wonderful detail on the outside with the inlaid spotty blue paper and bow and then wow, the inside is so amazing 😁. The die sets you used and the wall designs are stunning! I adore the little yellow duck too! Thank you for joining us at Try it on Tuesday with your favourite things! J 😊

froebelsternchen pravi ...

This project is unique and just AMAZING!So cute!
Thank you for joining us at Try it on Tuesday with your favourite things!
oxo Susi

Meggymay pravi ...

This is a beautiful keepsake box, wonderful die cuts and details. Thank you for sharing your favourite things with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

moi pravi ...

O, krasna škatlica in fine zaobljube. Držim pesti, da se jih držiš.

Cathy F pravi ...

That is absolutely amazing - fabulous project! Thanks for playing along at The Male Room Challenge Blog!

Valentina B pravi ...

Izjemno nežno, ljubko za malega Oliverja. Naj ti prišepnem, da je tudi meni to ime zelo zelo pri srcu. Lepo si povezala njegovo ime z Oliverjevo pesmijo in pravljico o malem princu. Škatlica pa tako kot vedno popolna z vsemi detajli. Mi je pa tokrat v oči padla posteljica. Kako je lepa!
P.s. Me pa firbec matra, kako ti je uspelo prit do teh Vladkinih štampiljk, ki sem jih tudi sama zamudila, kajti takrat se mi še sanjalo ni o papirčkanju in štampiljkanju. :)

Lia pravi ...

This is so cute! Wonderful creation!
Lia, DT S4F

Unknown pravi ...

Sweer baby box, I like the colors very much. Thanks for sharing it at Scrapping4fun.
Miroslava DT

Martina pravi ...

Perfect and cute project! Super!

Renata pravi ...

Krasna škatlica.

Cvetoči travnik pravi ...

O madonca Katarinca, da ne boš ob vseh obveznostih pozabila dihat:). To da si nekje "ujagala" Vladkine štamp. tudi ni potrebno obešat na velik zvon, vsaj za eno že vem, ki te je fouš:). To, da imaš preveč Sizzixovih šablon ti tudi ne štejem v plus - ali pa, morda mi bo katera kdaj prišla prav:).
Sedaj pa dovolj o foušiji, da pohvalim še škatlico: super lepa je, z lepim sporočilom, le napisi mi gredo na živce:))). Lep pozdravček, pa vse preberi samo tako kot je mišljeno:), Andreja

JanR pravi ...

What a lovely box! So creative too! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

oldpunca pravi ...

Tale škatlica pa seka :-) Fantastična je. Posebno "stena" z malim princem, pa zavese, posteljica... vse! Bravo! :-)

Andreja pravi ...

WoW kako čudovito škatlico si naredila :-)) Toliko drobnih detajlov je v njej in tako zelo lepo si jo sestavila, da jo se veselje gledati in občudovati.
Hvala, ker si z nami z novimi začetki v CRAFTalnici in pri The Male Room :-))

Shylaashree pravi ...

you have created a wonderful box and perfect for a baby boy. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

A Beautiful surprise parcel in a box, Love it. Thank you for sharing with us at The Male Room New Beginnings Challenge. - Faith DT

K M Meena Herale pravi ...

Beautiful box, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

Hugs
Meena S4F DT

Hali pravi ...

Prekrasna škatlica, nežnih barv in super dodatkov!

Deborah Frings pravi ...

Oh wow! This is absolutely fabulous. I love seeing a 3D project for the challenge - Such a wonderful keepsake. Great work. Sorry to be so late commenting on your New Beginnings submission, Deborah, DT

ELFi pravi ...

How cute, I`m very impressed! Congrats!
ELFi